2013. szeptember 8., vasárnap

The end ??:(

sziasztok. nem résszel jelentkezem és a szomorú hír az hogy már nem is fogok többé. Ez volt a kedvenc blogom amit írtam. És közel áll a szívemhez. Már az egész történetet kitaláltam előre. És úgy gondolom hogy nem lett volna szar. De nem fogom tovább írni. Két okból... Az egyik hogy folyton új blog ötleteim vannak amibe vakmerően bele is vágok és csak írok és írok és írok és a végén feltűnik (mint most) hogy már 8 blogba kezdtem bele de egyikbe se tudok gyakran fejezetet hozni, max. havonta. és kezdtem elveszíteni az olvasóimat a régebbi blogjaimon is.
És a másik ami talán a nyomósabb ok hogy nincs meg az inspiráció. Hogy azt érezzem hogy van kinek írnom.. Néha kapok 1 vagy két kommentet és nekik köszönöm szépen a támogatást, de próbáljatok megérteni! Amikor választanom kellett hogy melyik blogjaimat töröljem akkor bennem volt hogy ahol több  komment és a feliratkozó azt inkább ne, mert lehet hogy néhány embert zavarna..

Még nem vagyok egészen biztos a döntésemben.. Azért írtam ezt most ki mert szeretném ha azok akik szeretik  blogot és nem akarják hogy abbahagyjam ide kommentelnének bármit! akár egyetlen pontot vagy szivecskét vagy bármit csak hagyjatok magatok után nyomot!! 1 hét múlva meglátom hogy melyik blogjaim kerülnek majd törlésre... és a döntés most csak az ez a bejegyzés alatt látható kommentek számától fog függeni.
És köszönöm azoknak akik eddig mellettem voltak <3 imádlak titeket :) <3

3 megjegyzés:

  1. Na ne csináld már kérlek.Biztos hogy nem egyetlen ilyen blogod van,hogy 1-2 komment van.
    Én nagyon sajnálnám hogy ha törölnéd (akár nem írnál több részt).Bízz magadban kérlek.Ha másért nem is miattam,mert én szeretem ezt a blogot,és kérlek folytasd!
    Kérve könyörgök,pls.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen a biztatást, te vagy az aki az elejétől szinte mindig itt volt es visszajelzett. Hálás vagyok érte. Ha még legalább 1 valaki megkér akkor nem fogom abbahagyni! <3

      Törlés
  2. Küzdök is érte hogy az az egy is meglegyen ! Mert meg fog lenni!!!
    Nem akarom hogy abba hagyd!

    VálaszTörlés